Thursday, April 7, 2011

pelajar tumbuk cikgu sampai patah hidung?


berita ni aku baca dalam paper.. siapa yang belum baca, boleh baca dekat berita harian.

sudah baca? apa yang anda semua rasa?

aku baca, serius seriau sangat... beraninya student dengan cikgu.. dulu waktu aku zaman kecik-kecik masa sekolah dulu, punya lah takut dengan cikgu.. nak cakap nak pergi toilet pun tergagap-gagap.. betul tak tipu..


jalan sebelah cikgu ni, tunduk je.. nak angkat muka pun takut.. bagi salam.. sebab takut nanti cikgu cakap kurang ajar..

tapi mungkin sesetengah je kot yang degil sangat macam tu.. ke patut cakap jahat je? tapi yang sesetengah tu la kena betulkan.. kalau tak makin lama makin menjadi-jadi..



6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ganass

ENCIK TIKUS said...

patah hidung ? LOL

arjuna bintang said...

di hujung dunia. ish2

fyna said...

dgr gak psl nih...
hhuhuu..terkejut...

Cik Cempaka said...

tiap kali masuk sini, mesti terliur ngan gambar air kat header tu, haisshhh..jahat sungguh ..orang tengah berdiet ni tau... ;-)

nur anis said...

cik cempaka : ala..takpe..minum segelas tak kacau diet kot... ^_^

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...