Wednesday, April 6, 2011

drama dalam toilet

petang tadi ada situasi yang sangat tak best..

situasi dekat dalam toilet..

masuk je toilet, tisu tandas bersepah-sepah..

kalau tak guna lagi tak apa.. ni dah guna..

GELIIIIIIIIIII TAU TAK!!!!

dah la dekat sekeliling lubang toilet tu penuh tisu toilet melekat-lekat..

kat lantai...

dekat pili air...

eeeeeeeeeee.... orang yang guna tu manusia ke apa ye?


pesanan aku dekat sini : kalau siapa yang guna tisu toilet tu, tolong lah buang dalam tong sampah.. kalau ye pun ada dalam lubang toilet, tak salah nak flush.. air ada.. siram je la.. ke orang macam tu alergic air mungkin? kena air, kulit berkurap?


maaf kalau ada yang terasa.. tapi dah banyak kali jadi.. orang lain nak guna toilet jugak.. tolong lah jaga kebersihan toilet bersama..

3 comments:

Gnie@SimplyStyle said...

tandas kat mana ni anis....memang selekeh la orang yang buang rata2 tu

fyna said...

pengotor betol org tu

Mr Strider said...

haha..btol tu..aku paling xsuka kalo tisu buang atas lantai..hehe..btw public toilet ke???

Regards,
-Strider-

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...