Saturday, April 9, 2011

pasang iklan churp churp

dekat sidebar aku dah ada ini.. gigih cari tutorial cara nak pasang iklan churp churp ni tau..

akhirnya dapat jugak pasang. ni pun hasil tengok daripada tutorial dekat sini.

see.. dah ada dekat sidebar.. haha.. agak jakun sikit..

yang nak klik, sangatlah dialu-alukan.. ^_^

5 comments:

azzah said...

terrernya dia pasang.kakak ni nak pasang nuffnang tu pun merangkak..

nur anis said...

azzah : saya pun baru belajar kak..kak, kenapa saya tak boleh baca entry kakak..tak nampak tulisan..nak komen pun tak boleh..

alinac lover said...

yong pulak jakun..xpsg lagi ni hehhhe

nur anis said...

alinac lover : jom pasang yong.. :)

azzah said...

anis try lagi ye..tadi ada prob

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...