Saturday, September 24, 2011

anak kucing comel kesayanganku

aku suka sangat anak kucing. sebab anak kucing ni kecik. jalan pun kengkang-kengkang lagi. seriously sangat geram. kalau dia tidur tu, suka nak kacau-kacau. lepastu suka agah-agah anak kucing ni. nanti dia marah. sumpah sangat comel.

dekat rumah sekarang ni, ada 2 ekor anak kucing. si cemeng and si lebam. sangat sayang si kecik 2 ekor ni tau.


ini la si cemeng. dia sangat comel. gerammmm

lagi sekor si lebam, belum ambik gambar lagi. lagipun si lebam tengah comot-comot. ada kurap sikit. tunggu lepas aku habis ubat si lebam tu, aku letak pulak gambar dia. ^_^

7 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

akak pun suka anak kucing.. ada org geli

alinac lover said...

sgt comel hehehe

Syahirah Suhaili said...

wwiiieee...kiut nye si cemeng nie..geram..hehe

nur anis said...

lekat lekit story : anak kucing ni best..sebab muka innocent je. huhu

alinac lover : thanx!! :)

ayahirah suhaili : hehe..geram sangat tengok dia..

Azzah said...

ala comeynya

meowwmania said...

comel!

tgh besar ni yg besh wat main hehe..

nur anis said...

azzah : thanx..^__^

meowmania : sangat best buat main., suka kacau. hihi..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...