Thursday, September 22, 2011

kucing pun harus mandi juga

kucing yang busuk harus kena mandikan. tapi tak lah mandi betul-betul. lap-lap dengan air shampoo lepas tu lap dengan air bersih dah la. sebab diorang dua ekor ni anak kucing lagi,. kecik comel lagi.


tengok, si lebam dan si cemeng berkelubung dalam tuala. kesian mereka sejuk. sebab tak ada pengering rambut, keringkan bulu dioarang pakai tuala je la. lepas tu letak kat tempat panas sekejap bagi kering.

5 comments:

hud aikara said...

kalau dua ekor kat umah saya nun, saya terus bagi beremdam dalam air sabun sambil menggosok badan mereka.Diorang syok sbb air tu air suam yang nyaman.hehehe..lepas mandi, kena perah mcm kain, lepas tu baru keringkan dng kain sbb diorang benci ngan pengering rambut!

Anisa Hang Tuah said...

dedomeinyeee

nur anis said...

hud aikara : best nya kucing tu suka mandi. kucing saya semua takut mandi..huhu

anisa : hehe..thanx..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

kalau 2 ekor senang uruskan mcm akak kt kg ada 20 ekor.. jenuh berbaris kalau nak mandikan.. kekekeke

nur anis said...

lekat lekit : wahhh..banyaknya kucing akak..mesti meriah..huhu..tapi penat tu nak mandikan semua..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...