Friday, November 11, 2011

kerja di bandar atau kerja di kampung yang jimat?


p/s : agak-agak nak pilih kerja dekat kampung ke atau dekat bandar?

5 comments:

zOeY zAu YaH said...

mana pun ada rezeki cuma kalau saya lbh plh kt kg..x mo dok jauh2 dari family haha..lgpun kurang skit belanja bulanan..

sakinah husain said...

aku rasa kampung. kalau dkt bandar semua pun kena bayar last2 sekali tgl 1+++ jugak. -.-'

nur anis said...

zoey zau yah : betul-betul. tak ada la nanti mak talipon je tanya bila nak balik kan..huhu

sakinah : tu lah pasal. kalau kat kampung ni, kurang tempat nak berjalan. tapi mati kutu jugak la orang yang suka keluar macam aku ni. haha

rATu kEBaYA said...

kat kampung mmg jimat dek.. tapi peluang tu kuranglah.. huhuhu..

ikut kampung jugaklah..

nur anis said...

ratu kebaya : kat kampung memang jimat pun. huhu. alhamdulillah, sekarang ni tengah ada peluang.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...