Wednesday, December 21, 2011

tak suka bangla gatal

bila tengok dekat stesyen minyak, pekerja selalunya orang asing.
selalunya bangla.


dulu, aku isi minyak dekat petronas. 
pekerja bangla dia gatal.
siap mengorat.
siap nak ajak kahwin.


tobat aku tak nak jejak ke stesyen minyak tu dah.
aku berhijrah ke mobil.
pekerja bangla juga..
tapi tak gatal. ok lah juga kan..
tapi, lama-lama, diorang makin nak menggatal.
sumpah aku tak suka...


tak suka nak isi minyak dahhhh..
lepas ni nak tukar ke BHP lah pulak...

11 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nis pernah kena follow dgn bangla kat stesen bas

nur anis said...

anisa : really? seramnya....

nuyui a.k.a miss YUI said...

tunjuk aksi tgn nak lempang..dia blahla..

mizzkechique said...

tampo je..

nur anis said...

nuyui & mizzkechique : hooo..tak berani nak buat macam tu..kang dia bawak geng kang, mati saya..huhu

Sya Syazana said...

haha , kalau kat BHP pun dia gatal jugakk?

nur anis said...

sya syazana : haha..kalau macam tu memang isi minyak kasi full terus..kompem jarang nak topup minyak semula..:)

sakinah husain said...

cewah anis. boifren oversea nmpk. okay lettewww. hahahah

Juliet_iRa~" said...

hehehe..bahaya juga kan..

sll wat xtau je..ira sll wat camtu...xpon ckp sy bgtau suami sy..kekeke ;p

nur anis said...

sakinah husain : haha..kau nak satu? nanti aku bagi..bukan satu je.. dua tiga pun boleh..haha

nur anis said...

juliet ira : bangla ni memang suka menggatal..huhu..pernah je cakap, dorang bukan percaya pun..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...