Wednesday, January 11, 2012

ibu bunting ni masih menyusu lagi!

ada satu si ibu bunting.
walaupun perut sudah besar dan menunggu masa untuk melahirkan anak sulung.
tetapi masih menyusu dengan ibunya.

tak percaya?
tengok gambar ni..




tengoklah dia menyusu..=__=


tengok la perut si comel tu.
besar kan.
memang dia tengah bunting. nah sarat sangat dah pun.
tapi tetap menyusu dekat mak dia.

oh ye. mak dia pun tengah bunting.
so kita tengok nanti bila dua-dua tu dah beranak.
siapa yang menyusu siapa pulak.

5 comments:

meowwmania said...

bunting muda ni...baiknya ibu dia masih bg menyusu :))

EZAD AMIR said...

anak lg besar dri mak..hahah..

nur anis said...

meowmania : ibu dia tu terlebih penyayang..:)

nur anis said...

ezad amir : tau takpe..sabar je lah...

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..ngadanya dia..suka tgk!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...