Monday, March 12, 2012

lens drops favourite


ni lah dia lens drop favourite.
tapi susah nak jumpa.
sebab dekat guardian tak de.
nak kena pergi dekat watsons yang jauh tu.


suka pakai lens drop ni.
bila mata rasa letih, kering or pedih-pedih bila pakai lens,
titik je benda alah ni.
rasa sejuk je.
lagi-lagi bila duduk dalam aircond.
cepat je mata rasa kering.
memang sentiasa ada dalam beg la benda alah ni.

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,xtau coz xpernh pakai =)

sarah mohamad said...

Kena beli jugak ni. harga berapa? Selalu pakai lens tapi mata pedih2.

nur anis said...

nuyui : huhu..takpe..:)

nur anis said...

sarah mohamad : harga dalam rm5 je ni..:)

Style Me Up said...

roomate saye pon gune ni. saye x gune sebab x pakai lens pun. x berani le nak letak benda dalam mate.

Tihara said...

kalo tak pakai lens nak pakai ni leh tak..sbb eye mo tu tk bess..tp dah terang2 tulih lens drop kan..hik4 :)

nur anis said...

style me up : huhu..tak pakai lens takpe..mata terjaga je..:)

nur anis said...

tihara : saya pun tak pasti..tapi ni memang khas untuk lens..hehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...