Tuesday, March 13, 2012

nak kahwin dengan anak raja



atas tu pokok semalu.
si pokok yang sangta pemalu.
tapi apa kena mengena dengan nak kahwin dengan anak raja?


kalau kecik-kecik dulu, memang kecoh pasal benda alah ni.
siapa pijak pokok semalu, tapi pokok semalu tak kuncup,
orang tu akan kahwin dengan anak raja.


maka, semua pun sibuk lah pijak pokok semalu ramai-ramai.
walau seluas mana pun pokok semalu tu,
memang semua tutup sebab kena pijak.
semua kecewa sebab tak dapat kahwin dengan anak raja.


itulah zaman kanak-kanak.
semua benda nak percaya.
tapi seronok kan.
rindu pula..

4 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

dl mse bdk2 mkn limau sllu ttelan bijik. akk nyakat kate nnt pokok limau tmbh dlm perut. mdh pcy bnd karut ms bdk2.

nuyui a.k.a miss YUI said...

eh,nape yui xpenh tau hal ini??hihi.

Tihara said...

kebetulan nak sama entry kita hari ni..:)..anak raja ramai kat msia ni..hoho..cane org leh dapat quotes ni eh..felik2 je kan :)

bobiedanbad said...

hehehe masa kanak-kanak, semua benda cpt je nak percaya

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...