Wednesday, March 14, 2012

ribut di pasar malam

lewat petang semalam,
baru je nak mula shopping makanan dekat pasar sungai besar,
tiba-tiba angin ribut.
hujan nya gerimis je.
angin tu seriously memang kuat sangat.
payung-payung tu semua nak terbang.
memang gigih la peniaga tu semua pegang payung masing-masing.
menakutkan je tengok.
berpusu-pusu orang semua balik.
tapi aku dengan kakak aku ni jugak gigih nak beli makanan lagi.
haha.
lapar punya pasal.


6 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

musim hujan skg ni..

Nurul ain said...

ribut2 pun fikir makanan lagi heh... ahaaaaa... :)

CIK MAY said...

oh...duduk sg besar yer...

Anisa Hang Tuah said...

betul lah kak

kalau lapar
hujan ribut terik pun tak kisah =)

saffiya_aleesya @ echa said...

gigih cari rezeki walau terpaksa berhujan kan..dan awak pun gigih jugak membeli makanan hehehe

bobiedanbad said...

Lapar punya pasal hujan ribut rela di harungi, :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...