Monday, May 28, 2012

bilik sejuk beku

pagi-pagi tadi, cina repair aircond dah datang nak betulkan aircond dalam bilik ni. bila dah elok, perghhh..gigil wehh. dah macam bilik sejuk beku dah ni. harapnya jangan aku yang jadi daging beku sudah la. haha. dah sejuk, tambah dengan sembur wangi-wangian, memang buat rasa nak tidur tiduran saje. ^__^


tadi dah isi borang cuti. jumaat ni nak cuti-cuti melaka. ^___^



6 comments:

ain vanilla said...

hehehe . bez la dia . hehe . aircon kat umah ain ni dah tak boleh bukak lama2 sebb meter yang kat luar tu dah tukar . haiyaa . tak dapat la nak cejok2 ni . nak tumpang kat bilik dia la . hehehehe

Anisa Hang Tuah said...

happy holiday baby!

IntaNBerliaN said...

wah.. akak dpt bygkan macamana keadaan dia.. mmg rs nk tido ni..hihii

♥ Wina ♥ said...

ahahahhh sama kes dgn wina minggu lepas air-cond rosak..rasa macam dalam sauna pulak

pas tu bile dah repair..siap pakai sweater lagik hehehehee

mizzkechique said...

nk ikut g melaka!!!

izla said...

wahhh bestnya..selamat bercuti-cuti.
Saya insyaAllah ke cameroon :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...