Wednesday, May 30, 2012

syahdunya hujan

daripada pagi tadi hujan tak berhenti-henti nih. sudahlah cuaca sejuk. bilik pulak memang sejuk dah tahap peti ais dah ni. haruslah gigil kan. aircond ni pulak tak boleh nak naikkan suhunya. -__-"


sekarang ni tengah tekun menunggu hujan reda. sebab kena keluar pergi pejabat daerah. dah la payah parking. tak mahu lah aku nak mandi hujan. lain kali, kena sediakan payung dalam kereta. -__-"



20 comments:

meowwmania said...

hahh kat dlm kete kita ada 2 3 bijik payung nak pinjam tak hikhik~

nuyui a.k.a miss YUI said...

sejuk2 ni besh..hihi.

:: Mrs.Eady :: said...

sejukkk besttt :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

syoknya tido.. hehe

Nurul Akmal said...

HUjan hujan camni malas plak buat keje..

norhidana said...

hujan rahmat di pagi rabu... heheheh lenkali gi beli payung lebih dik, mcm akak kt opis ada 1 payung, dlm kete 1 kt umah pun ada... sbb kalu ada apa2 senang nk ke mana2... hehehe

Saya Disini said...

klu dpt tido kan best

Nini D.. said...

kat sini pon cuaca mendung...ampaian kain dah parking bawah porch kereta..tak berani nak tolak ke luar

syakirah izwanie said...

Syok tidur kalau cuaca sejuk macam ni. Selubung dalam selimut. Atas katil yang empuk. Wuuussshh! Nyamannya tidur :)

MAY said...

dlm kete CM pun ade 3 payung..ops..kete hubby..hehe...CM kumpul je payung..tapi, bese akn letak 2 payung dlm umh..so,klu kuar dr umh nak ke kete da ade payung..hehe..kat bwh meje opis pun ltk 1...sbb sll hubby paking seberang jln..kot2 kuar opis hujan, tak pyh la susah2 pjm payung org atau buang masa tgu hujan benti...hehe

Masya said...

kat klang ni pun same jer.. hujan pg td, nasib dah tghari ke ptg ni ok dah cerah....

yupss.. chicken cop tu rm 5 jer.. lbh kurang bsr tapak tangan jer.. x besar mane pun.. budak2 makan memang kenyanglah...

Yana Libra said...

payung mmg wajib kena ada dalam kete..hehe~

IntaNBerliaN said...

mmg sejuk betoi ni.. dh la aircond pun dh sejuk kan.. :-)

iedchan said...

betul..walupun nampak hodoh je payung tu dalam kete..:P

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

sediakn payung sblm hujan =)

♥ Wina ♥ said...

sejuk dalam ofis sampai dah kebas tangan nii!

Munnafendy said...

peribahasa baru...haha :D

Edy Zaidi said...

sabtu panas...bila la nak ujan..hehe

Adylia Qarissa said...

agaknya hari ni cuaca elok tak??

jaakechik said...

sini pun hujan lebat tadi...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...