Sunday, May 27, 2012

ulat dalam gigi

kecik-kecik comel comot dulu, takut betul jumpa doktor gigi. hishhh..ngeri. tapi kalau dah sakit gigi, memang kena paksa lah jumpa doktor gigi.


masa kecik dulu, selalu pergi jumpa doktor gigi dekat mentakab. masa tu still duduk dekat jengka. doktor ni doktor cina. suka dia. dia baik.. satu hari ni, aku kena cabut gigi. bila gigi dah kena cabut, doktor tu tunjuk ULAT. dia kata, ulat tu ada dekat gigi aku yang rosak. sejak dari hari tu, aku percaya yang adanya ulat dalam gigi yang rosak. -___-"


terbaik punya tipu la doktor tu kan. makin besar, amkin aku sedar yang dulu dah kena tipu hidup-hidup. haha. tapi bagus juga. buat aku rasa takut bila gigi rosak. taku ada ulat. hehe.

5 comments:

Yana Libra said...

hehe..boleh plak doktor tu tipu2 ye~~ :p

misshannajr said...

hahaha..tertipu ek :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..bru dok pkir toi ka..huhu

IntaNBerliaN said...

hihii dulu akak pun pcaya dkt gigi ada ulat.. adehh... hihii

norhidana said...

ulat dr mana lah yg doc tu tunjuk yek heheheh

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...