Thursday, May 3, 2012

hana mustika the gadis motor

assalamualaikum semua..:)



hana mustika bersama motor barunya.


sebelum ni dapat hadiah kereta baru dari embahnya. kali ni motor baru dari tok k nya. untunglah jadi cucu sulung. balik kampung je dapat barang. belum masuk baju-baju lain lagi. perghh..tak muat kereta daddy dia nak sumbat barang. haha. lain kali balik kampung kena bawak lori.



gambar first tadi nampak macam lelaki. gambar second ni gugurl sikit. siap pakai gaun. seksiiii.sebab si tika ni baru nak masuk 7 bulan, harus lah dia tak pandai lagi naik motor tu sendiri. kaki pun tak sampai. haha. kena pegang. tok k nya memang tak sabar sangat nak belikan motor ni. dari sebelum lahir lagi nak belikan motor ni. padahal tika ni baru belajar meniarap. kihkih.


baru selasa lepas tika balik port dickson. dah rindu pulak dekat dia. tak sabar nak tunggu cuti sekolah. tunggu tika balik kampung lagi.

9 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

waa minah lempit ni. hihi

cucu sulung memang berebut, lagi2 kalau 2 2 anak sulung =)

norhidana said...

alololo.... mmg atuk k nyer tak sbr2 nih.... takpe2 untung lah hana yek

mizzkechique said...

amboi, minah rempit ni..

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi..dia nak kalahkan yui la ni..hihi.

Munnafendy said...

hehe untung la jd cucu sulung...mewah!

are_lin@yu said...

alahai comelnya dia dear..hehe

CIK MAY said...

bertuah!!

Saya Disini said...

dh merempit..

IntaNBerliaN said...

comellahhhh!!! geram je tgk.. hihii

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...