Friday, May 4, 2012

sepit-sepit rambut kecil lagi comel

assalamualaikum semua..:)


alkisahnya waktu jalan-jalan cuci mata haritu, jumpa sepit-sepit rambut comel-comel. terasa macam, "wahhhh..comel banget ni..." colourful lagi. nak beli untuk diri sendiri? haruslahhh tidak. tak kuasa duduk rumah nak hias-hias rambut bagai barbie doll. lepastu rambut dah comel-comel, bantai baring-baring, golek-golek tengok tv. -__-"


disebabkan masa tu anak sedara ada dekat rumah, terus terasa nak beli untuk hana mustika. bukan beli seketul dua tau. berketul-ketul. rasanya berpuluh bijik ada. haha. gila punya mak ngah. "nasib lah tika dapat mak ngah macam ni." siaplah rambut tu nak dikerjakan.


 keluar je kedai, terus aku sepit rambut budak tu. haha


 haa..nampak comel sikit ada aksesori rambut tu..


ni masa dia nak balik port dickson dah hari tu.
haruslah aku yang mendandan si kecik ni.
kan nampak gugurl banyak sepit tu. ^__^

23 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

mmg comel!

mizzkechique said...

akak syak, pipi dia berat tu.. meh geget ckit!!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

comel sgt! geram tgk pipinya!!

Azee Hana said...

haha.....rambut pendek ag....cam laki ag la nampak..haha

nur anis said...

@:: Mrs.Eady ::

hehe..comel..:)

nur anis said...

@mizzkechique

haha..memang berat pun kak..selalu kena cubit tu..

nur anis said...

@nuyui a.k.a miss YUI

pipi tu aset terpenting..:)

nur anis said...

@Azee Hana

mak potong pendek lagi..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

baru la ayu hana mustika macam ni =)

norhidana said...

mmg comel banget... nnti2 cari headband lak yek dik

Yana Libra said...

banyak pulak sepit rambut kat gambar last skali tu..huhu~~ :p

Uncle Jonni said...

yaaa... sepit rambut dia... sepit.. huhuhu...

comel budak tu....

Iena Eliena said...

salam
singgah sini:)

jom join 1st giveaway by cik iena
http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

IntaNBerliaN said...

oo sepit2 rambut ni.. akak pun selalu beli tp bg alisha gunalh..hihii conel2 kan sepit2 ni :-)

[z@ck] said...

ya allah..comelnya dia..setengah baby rimas bila kita kepit rambut dia..budak ni tgok rileks ja.hehehe

nur anis said...

@Nurul Husna Mohd Hassan

huhu..tau takpe..kalau tak macam lelaki je..hehe

nur anis said...

@norhidana

itulah..teringin nak belikan headband pulak kak..

nur anis said...

@Yana Libra

haha..selagi ada sepit, sepitkan je banyak-banyak..

nur anis said...

@Uncle Jonni

sepit jangan tak sepit..huhu

nur anis said...

@Iena Eliena

insyaallah..:)

nur anis said...

@IntaNBerliaN

itulah..geram tengok..:)

nur anis said...

@[z@ck]

hehe...budak ni pun kadang-kadang gatal jugak tangan dia tarik-tarik..

shera haifa said...

olololo tomey2

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...