Monday, April 30, 2012

pergh..berat kot budak kecik ni.

assalamualaikum semua..:)



see..tembam tak anak buah aku ni..
jom tengok gambar full hana mustika ni jom.
 
 

see. gambar full hana mustika.


tembam kan budak kecik ni. tengok peha dia. besar betul. mak cakap, budak kalau susu badan semata-mata memang boleh jadi chubby macam ni. dengan ketembaman pipi yang mebulat-bulat tu. geram rasa nak cubit cubit je. sekarang ni aku tengah kesakitan tangan sebab mendukung budak ni.

8 comments:

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi kaki ketul2. hana mustika comel! :)

Munnafendy said...

mak ai...pipi saje pun dah sekilo..haha

Azee Hana said...

budak ni memang...

Cik Pulau said...

wahh.. chubby nyaaa~

IntaNBerliaN said...

tembam betoi ni.. berketul peha dia..

ehh yeke.. kalau susu bdn semata2 baby leh tembam... setahu akak kalu susu formula yg baby leh tembam.. sbb alisha pun full bf, tp xtembam plak..hihi...

tp tu la, maybe sbb alisha ni ikut genetik akak kot... kurus kering.. tu yg dia tak tembam2 pun dari kecik..hahah

nanieybarnieylurviey said...

eeeeeeeeeeee.. geramnye.. suke tgk budak chubby mcm ni.. peluk2 picit2 pipi.. :) sampai rimas...

Iena Eliena said...

tambam + comel :)

are_lin@yu said...

bam bam nya dia..gram tgk..hihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...