Saturday, October 6, 2012

typo!!!

typo! post untuk hari ni. aku rasa, aku boleh dapat title MISS TYPO lah.. sebab, aku rasa, aku selalu sangat typo. sampai tajuk entri pun kadang-kadang boleh silap eja. -____-"


sebab utama yang buatkan aku typo adalah, tak pernah nak semak balik atau baca semula apa yang aku tulis. aku taip laju-laju. siap taip, terus publish. haha. kadang-kadang, mesej pun macam tu. heh!! punya lah malas nak semak balik. lepas tu, memang tak perasan lah kalau typo pun. sebab aku jarang baca entri yang aku dah publish tu. 


aku memang tak suka semak semula apa-apa benda pun. walaupun, lepas jawab exam. confirm tak akan semak. sebab kalau aku semak, mesti aku akan betulkan. and apa yang aku betulkan tu, confirm salah. -___-"  so, perangai tu dah terbawak-bawak sampai time tulis blog. ke memang aku ni malas? haha.

17 comments:

TiranaAduka said...

salam nuranis,
Pekabar..?

MAY said...

same jgk..kat opis smp dorg tgur x semak blk ke bnde bt td.hehe..

are_lin@yu said...

samalah kita pas baca baru perasan..hehe

haryati said...

kdg2 ada baik dia, dan kadang2 ada buruk dia... manatau kot isi borang nikah sok2 tak semak pulak...

Cikgu Ma said...

baru tau typo tu apa..kesian kan? heheh

drzirakudo said...

haha besela tu. sye kalo msj lg byk typo sbb touch an. sume skang bertouch2 dah ha. =_= salah pndang sket mule la berterabur

Everything's Everythings said...

Hahaha bahaya ni typo takut terlain maksud dia pula..
tapi comel kalau typo yg tak sengaja ni ^^
kelakar pun ada kadang2 :D

ayut said...

perasan gak sbnr ye..hihihi.
ala..ayut pon same gak.tp skrg ni kurang cikit.sbb dh rjin ckit nak bace blik sblm publish :)

Nursaila Norman said...

hehehehe..xpe,kalau typo sikit2 tu tp still fhm apa yg anis nk sampai kan its ok la kan..hehe

Nursaila Norman said...

hehehehe..xpe,kalau typo sikit2 tu tp still fhm apa yg anis nk sampai kan its ok la kan..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

akak pun kdg2 typo anis..tambah time kalut2 haha

♥ Vna ♥ said...

aduiii akak plg takut typo error nie kalau buat keje..kalau perkataan biasa xpe tp kalau jadi perkataan lain & viewer complaint, mampus akakkk uhuhhuu...

IntaNBerliaN said...

akak kalu komen mls nak cek balik tp kalu entry, bila rajin cek, bila mls nan ado.. hihii

sal ya said...

sama la. dah baca baru perasan ada typo. kemudian2 edit balik.

Masya said...

saya memang suke tulis kat blog lps tu baca blk, lps tu gelak sendiri dah mcm syok sendiri jer....

kalau malas² nak semak ni.. x blhlah jadi cikgu hihihihi....

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak kadang2 typo jugak. hehe

Nora Karim said...

ala... typo tu perkara biasa... nak2 kalau ada auto correct tu... adeh... sabar je la...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...