Tuesday, October 2, 2012

alone !

fuhhh. masih di pejabat. sendirian pulak tu. -___-"  nasib baik bawah pejabat ni kedai makan yang dia bukak malam. tidak lah sunyi sepi. berani lah sikit aku nak ot. tapi hari ni tidak lah ot sampai malam-malam. cukup lah sampai pukul 7 nanti je. janji belum gelap lagi.


dan sekarang, sendirian, sambil buat kerja, sambil layan nescafe ais kaw kaw kurang manis. ^__^  ini memang sengaja carik nahas tak boleh tidur malam


tadi masa tengah order air nescafe tadi, ya allah. betapa tergodanya dengan bau makanan. fuhhhh. tarik nafas dalam-dalam. nak je aku order nasik goreng ayam. nasib baik teringat lunch tadi dah baham nasi ayam sebungkus. haipp.! tak boleh makan nasi banyak-banyak. nanti tak turun-turun beratnya nanti.



entah bila nak capai target berat 50kg ni. -___-" susahnya lah rasa. nak naik bukan main senang lagi.


17 comments:

MAY said...

takpe..ot je...kumpul duit byk2...hehe...

kawen la cepat..ngandong cpt..mabuk cpt..turun berat cpt..

♥ Wina ♥ said...

akak pun kat ofis lg..tunggu driver heheheee

samalah..tergoda tgk makanan sekarang nie tp tetap dengan peraturan buat sendiri ~ makan nasi sekali je satu hari uhuhuhuuu

~Cik Sweety~ said...

same la kite..tpi sweety target 60kg dlu sbb skrg 67kg.. woww.. gebu okeh..huhu

cik nana said...

tahan nafsu makan, tahan nafsu. hihi

are_lin@yu said...

la knpa sorang2..huhu...meh sini amk lmak ayu..haha
p/s :tq anis bg website trgin nk cuci gmbr smpai sing in ja..xabs explore lg..hihi

combi said...

uit..balik2..mlm da neyh..haha..esk ak buat giveway..join la..view my entry esk..jgn lupe like facebook page e'dazzle :D

Pykaa Pdott said...

haha . nak jaga badan eh ? hee

eLL said...

akak baru nak bagi sket lemak ni kat anis,

ros_reeza said...

ooh..tengah diet ke ni ?.. moga berjaya :)

Nn said...

tabah nye OT sorg2. nasib baik u berani. =)

ayut said...

hihihi..haip!jgn mkn nasi byk2x..ckit takpe...caiyokkk anis...50kg dlm genggaman..hihihi.. ;)

Haryati Faizal said...

bagusnya stay back ye... byk keje la tu...akak jrg balik lmbt sbb takut nak balik mlm2...hihi

IntaNBerliaN said...

InsyaAllah... nanti mesti berjaya jugak turunkan berat :-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

anis kena jogging keliling kg. la baru dapat 50kg tu :)

Tihara said...

alaa anis kan dah kurus, akak ni ha tk dpt diselamatkan lagi ni :)

pinky said...

beraninya...akak punya opis xblh nk stay lelama....scary kit....huhuhu...

Nora Karim said...

eh samala.. akak pun suke bebenor ngan nescafe... tapi kalau tarik lagi sodappp....

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...