Saturday, December 15, 2012

azam 2013

lagi 2 minggu je kan dah nak masuk 2013.
means, i'm 24 next year.
ohhhhhhhhh!
makin berusia nampaknyaaaa.


so, sekarang ni satu je azam yang kena tekad jugak laksanakan.
KUMPUL DUIT!


kalau sebelum ni saving ikut suka hati je kan.
bulan ni simpan lah.
nanti next month, tak simpan pulak.
lepas tu nanti, dah penat kumpul, "ehhh..nak beli itu lah.."
zappp..habis guna semua saving tu.
-____-"
but starting next year, kena disiplin!


untuk apa?
wink. wink.

bila?
belum tentu lagi.
tapi apa pun, kena jelah kumpul duit dulu kan.
segalanya perlukan duit.
so, ready je lah dari sekarang.
tahun depan? atau tahun depan lagi satu?
tak kisah lah bila.
cukup duit, jalan.
tak cukup lagi, kumpul je lah sampai cukup.
^__^


15 comments:

cik nana said...

same lah kitaaaa next year 24 ! haha

nanieybarnieylurviey said...

Hee. Betul tu anis. Nk simpan duit then tetiba tukar plan nk beli benda lain lepas tu ckp next month. Adehh.. Selamat berazam baru.. Yeahh.. Da xlame da 2013 :)

adyna said...

betul tue..org pompuan nak kawin pun kena kumpul duit bukan lelaki jer :)

semoga azam anis tercapai ye

mia izzati said...

ha dik elok betoi la tu azam kumpul duit..moga berjalan dengan jayanya..kumpul duit syiling pon ok..lelama jadi bukit gak..nak kumpul duit kena tekad n disiplin...gud luck

Cik Aini said...

wawawah...
awalnya azam next year..harap2 azam tu dikotakan ye..kalo x...x bleh wink..wink..hehehehe

Cik Que said...

sama la kita kak..cik Que pun mcm tu jugak..nak kumpul dt utk azam 2013 nanti..hihi..^_^

nik ros said...

chaiyok2.. kumpul duit byk2 k :)

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

betul3.. mana taw nanti ada masalah ker.. ada jgk simpanan... nk harapkan org memg time susah kawan baik pn lara...hehehe insuran pn pelu jgk...hehehe erkk Ahlambkn nk jual insurans yer..:P just bg cadangan..hehehe

izan mama mia said...

mg azam terlaksana nnt

nuyui a.k.a miss YUI said...

yui lak 25..waaaa... kumpul2..

are_lin@yu said...

thn dpn ka anis?hehe

ayut said...

hihihi..standard..next month la simpan..last2x tak myimpan..hahah...disiplin..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

azam yg bagus tu anis.......ececece nk kumpul duit tuk apakah itu hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak 26 anis. waa lagi la tua..

mrs kayrul said...

zaman sekarang memang mancabar..semua benda nak pakai duit...

kena rajin tunaikan azam nak simpan duit tue

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...