Wednesday, December 12, 2012

WW - bawak bekal

syabas anis!
bangun pagi buat sarapan sendiri.
well done!


p/s - ahhh. bencik. tadi dah up entry ni pepagi lagi. tapi kenapa tengok balik, entry ni takde! nyampah. dah dua kali jadi cenggini.

19 comments:

MizzTina said...

aik, pepagi dh minum ais ke..

wahida said...

bagus, jimat duit...

boleh buat selalu...

AnneRaini said...

bagus2..buat selali tau. jimat. hehe

Nursaila Norman said...

akak pun pernah macam tu..huhu..rajin nya bawa bekal..nak contohi anis lah mcm ni :D

abah khalisha said...

isi dardin ke telur tu?

Deq's Qienz said...

jimat la anis arini..hehee

pinky said...

syabas anis...hehehe....akak pun bwk bekal roti ari ni....peace!!!

Cinta Misteri said...

Alaaaa rajin nye dia. Klau kt opis CiM ni confirm awk dpt mkn sekeping jep. Kt sini ktorg suka makan kongsi2.
Inti apa roti tu?

ayut said...

syabas anis!bagus bawak bekal sbnrye..leh control ap kita mkn..pasni bt lg ea :)

aik..blh plak tak kuar entry..tak pernah lg jd...

Hazmin Hamudin said...

Bawak sarapan sendiri lagi best.. Duit pun jimat..

Cik Syida said...

tu dia, lapar tengok, ergh bukan anis diet ke?

Mimie said...

save bajet

Haryati Faizal said...

bagus...jimat sket duit...hihi

ros_reeza said...

Bagusnya bangun pagi sediakan bekal :)

nik ros said...

rajinnya.kalau sis beli jea ..hehe

nanieybarnieylurviey said...

Syabas!! Hehe. Slma ni breakfast beli or mmg kdg2 bwk bekal

Dayana Bahar said...

Sandwich dengan air milo ke hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah rajin bawa bekal buat sendiri lagi tu hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

amboi.. minum ais tu.. :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...