Friday, August 27, 2010

contest kad raya dan kenangan silam




tengah-tengah dok bosan-bosan x tau nak buat apa..start la aktiviti ber-blogwalking..sampai lah jumpa contest ni..nak tau pasal contest ni boleh klik sini..

tengah orang sibuk2 nak raya ni, memang sesuai rasa tajuk pasal kad raya ni..yang rasanya sekarang ni kad raya da nak pupus dah..

kecik2 dulu memang wajib bagi kad raya..isi dia sama je pulak tu semua kad raya..isi wajib dia mesti :

  1. assalamualaikum
  2. buat apa?
  3. puasa tak?
  4. apa khabar?
  5. raya dekat mana tahun ni?
  6. baju raya berapa pasang?
  7. baju kita dua pasang..warna hijau dengan biru..(contoh)
ha..tu lah isi wajib yang kena ada..yang best siap letak duit raya tau..seposen je cukup la..kecik2 mana ada duit banyak2..^_^

sumpah rindu nak bagi and dapat kad raya ni..boleh gantung kat pokok bonzai kat beranda lagi.. =)

3 comments:

Asyraf Hamasaki said...

Salam cik anis
hehe ayat wajib tu penting :-)

Terima kasih kerana sudi menyertai ;-)
Penyertaan di terima
Kod peserta adalah 017
sila hantarkan alamat rumah * utk penghantaran kad raya *
di Email adress
asyrafhamasaki@gmail.com

nur anis said...

sama-sama...okey..:)

sumpit said...

YE la...aku pun pernah dapat ayat macam tu....

kisah kad raya

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...