Tuesday, October 12, 2010

i love buah-buahan


i love buah-buahan. sedap sangat. dapat macam tak nak lepas-lepas. macam gambar dekat atas. okey. tak perlu over. buah-buahan sangat sedap dimakan. lagipun, buah banyak kelebihan. lagi-lagi buah-buah tempatan ni.

antara buah-buah yang paling best sekali :


rambutan

jambu

durian

manggis

kalau nak ikutkan, semua buah-buah tempatan ni sedap. tapi tak larat lah nak tulis semua. aku kalau dah menghadap buah-buah ni, tak makan nasi pun tak pe. kenyang makan buah je. lagi-lagi time musim buah. memang excited betul. kalau dulu sanggup tu panjat pokok. nak petik buah punya pasal.




2 comments:

Sophon said...

Tapi durian yang paling sedap.

sebenarnya, durian tak sedap. Tapi, sentasa buat kamu rasa nak lagi, selagi belum puas. Kamu makan seulas, dan kamu nak seulas lagi. Jadi, dalam makan durian, xdak istilah merasa sikit. Kalu nak makan, kena makan sampai puas.

Roxy zai said...

suka makan pisang n epal coz senang..haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...