Wednesday, October 13, 2010

siapa cantik angkat tangan

siapa cantik angkat tangan tinggi-tinggi.

eh? kenapa yang tengah x angkat tangan? ha..x cantik ye. eh. bukan. dia memang tak cantik dah sekarang. sebab dia dah jadi ayu sekarang. perubahan yang positif. mungkin pengaruh rakan sebaya. bukan. pengaruh roomate sebaya. kalau tak percaya klik sini.

aku pun tak tau apa aku mengarut. biasalah kalau dah tak betul. tension sangat buat assignment yang aku tak suka. law and professional practice. 2 subjek yang kena baca, baca, baca, baca je.

5 comments:

sakinah husain said...

haha gambar time bila ni? siapa yang amek gambar? oh terima kasih promote saya. terharu rasanya.

nur anis said...

time site visit dkt kps. erol yg amek gambar kot. aku memang suka buat iklan x berbayar sekarang ni. =p

Asyraf Hamasaki said...

aiyo takder chatbox ke kat sini ~~"

Whoopz said...

Selamat membaca.. :)

mia said...

hehee..gud luck dear..da hujung sem ni, mmg serabut nak pk esaimen then final lgi kan..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...