Wednesday, October 13, 2010

kenapa assignment susah dibuat?

siapa rasa assignment susah sangat nak buat? angkat tangan tinggi-tinggi. jangan malu. angkat je. normal la kalau rasa macam tu.

yeay. ada jugak orang angkat tangan. bagus-bagus. pengakuan yang ikhlas lagi jujur. yang tak angkat tangan tu rasa senang ke buat assignment. kalau senang kenapa tak siap-siap jugak?

sebabnya :
  1. tak tau nak tulis apa. idea ada. tapi nak tulis tak reti. ni namanya masalah academic writing.
  2. tak reti guna uncle google. penat search, tak jumpa-jumpa jugak.
  3. dah baca soalan assignment, tapi tak paham-paham jugak. hari-hari ulang baca. tapi sama je.
  4. subjek untuk assignment tu dah memang susah. sebab tu tak reti nak buat.
  5. assignment kena guna laptop. bila on laptop je, automatic online. susah la macam ni.
  6. yang penting, dah memang malas. sebab tu la tak siap-siap jugak.

5 comments:

Sophon said...

lagi susah kalu wat assignment sambik facebook. Lepas tu ngadu kat prof, kata assignment susah.

nur anis said...

haha..standard la tu..malas sebenarnya..

mia said...

hahahaa..saya stuju yang last je..M.A.L.A.S...then ubatnye..tidozzz..hahahaa

nur anis said...

tau tak pe..bila bab tido memang rajin sangat..:)

.:: dieylah :: said...

rindu pulak bab2 nk wat assignment...memg rindu..pnat tp kenangan tu xleh lupe....

next sem akn btemu blik bebende tu..hihi

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...