Saturday, April 23, 2011

bila bangun tidur, mesti nak buat benda ni.


perkara yang selalu dilakukan bila bangun tidur :

1) tengok handphone - tengok pukul berapa. kalau awal lagi, sambung tidur balik.

2) tengok laptop - bukak facebook, kalau ada notification ke. lepas tu tutup. bukak blog. baca entry-entry baru.

3) mandi - bila dah rasa lapar, baru pergi mandi.

4) makan - kalau kat kolej, geledah la stok makanan yang ada. kalau kat rumah, geledah la dapur tu tengok ada makanan ke tak.


7 comments:

Gnie@SimplyStyle said...

hehe samela...kalau tgk jam awl lg sambung tido =)

nur anis said...

tu la pasal..nak bangun waktu tertentu je..huhu

kAmi dAn mEreKa said...

tengok hp itu wajib, macam dah jadi habit plak.
tak sah kalau tak tengok. =)

♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥ said...

sis tak..bangun pagi cari bntal busuk kt ner..ciom dlu kasi ada smangat utk bangun ahahaha..

nur anis said...

kami dan mereka : tau tak pe. kalau tak jumpa hp, mula lah menggagau cari..haha

pinky momma : saya tak ada bantal busuk, tak boleh nak bau..huhu

MissNaL said...

yeah!! betull2..sama jaaa hehe

nur anis said...

missnal : uuppss..ada geng..hihi..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...