Tuesday, April 24, 2012

gila kain pasang

asalamualaikum semua. :)


memandangkan sekarang ni asyik pakai baju kurung je hari-hari, buatkan aku jadi gila bila tengok kain pasang. gila tu bukan gila ketidakwarasan akal. tapi gila macam, "wahh..cantiknya kain ni. kain pasang tu pun cantik..nak beli ni..nak beli tu.."


dulu selalu kutuk akak sendiri yang asyik shopping kain pasang je. sekarang ni hambekk kau. diri sendiri pulak yang tak boleh nampak kain pasang. agak-agak berkenan je, beli. lepas tu balik rumah.., "mak..anis beli baju lagi..nah ni jahitkan.." 


dekat almari tu ada sepasang lagi baju kurung belum pakai. sebabnya malas sangat nak jahit manik. baju kosong. rasa tak ceria pulak bila tak ada blink blink nya. entah bila mood nak jahit manik nak sampai ni. -___-"

10 comments:

Tihara said...

akak dah lama tk beli kain pasang pasal duk beli baju ready made :)

MamaEma said...

hehe..tunggu raya agaknya

Anisa Hang Tuah said...

untungnya pandai jahit manik =)

ellynadyra said...

kain pasang skang, corak dia wah mmg mengancam kan.....semua cantik2

Azee Hana said...

membeli je kejenye

Iena Eliena said...

baju kurung xpe simpan bnyk2..
tal lapuk dek fashion :)
kekal sepanjang zaman :)

Nini D.. said...

Nini lagik selesa baju takde manik sbb tak berapa pandai jaga :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

untung mak jahitkan..hihi

Nurul Husna Mohd Hassan said...

shopping la untuk baju raya terus :)

norhidana said...

akak pun dh lama tak berbaju baru tau... heheheh lg2 ni dh gaji nih apa lg jom gi nagoya heheheh... mak yg jahitkan bestnyer,... anis pun jht manik kt baju sndiri yek? akak dh lama tak memanik kt baju sndiri dik,lg la teruk kn

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...