Sunday, April 22, 2012

momot mengganas bila kena duduk luar rumah

assalamualaikum semua. ^__^




alamak. gambar blur la..bebudak ni asyik nak gerak-gerak je. biasalah, tengah meracau-racau nak masuk dalam rumah. yang tengah menganga tak hingat tu lah momot. yang paling degil sekali. punya lah marah bila tak bagi masuk rumah. heh! jangan harap boleh masuk. berak pun tak pandai pergi berak dekat tempat sepatutnya. karang jenuh nak mop dalam rumah.


selalunya, mak-mak kucing tu biasa duduk dalam rumah. tapi bila mak-mak kucing dalam rumah, mula lah dia sibuk panggil anak nya masuk. sekali hambek kaw. semua duduk luar. hakhak. 

9 comments:

Bun-Bun-Reyn-Pyon~ said...

ommo~! kiyowooooo~

-SUPERGIRL- said...

wah garangnyee .. hehe

sy follow ;)

Azhafizah[フィザ] said...

alolo..siannya tak dapat masuk..jangan nakal nakal ye lain kali

meowwmania said...

haaa tulah nape berak bersepah kan da kena dok luar hehe..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

biler dh dapat kebebasan tu yg hyperaktif kut.. hahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..cian depa..mmberontak tu.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kalau kucing jantan suka kencing merata, kat peti, dinding bagai.

ejulz said...

momot mogok.. hehe

Yana Libra said...

alala..comelnye dia...lawa rantai dia tu..hehe~~

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...