Monday, April 23, 2012

lunch hari ini : kenyang tapi tak puas

assalamualaikum semua :)


pagi tadi sangat teringin nak makan ikan patin masak tempoyak. ni semua sebab tertengok gambar ikan patin masak tempoyak. terus otak fikir nak makan lauk tu untuk lunch hari ni. sanggup tu redah panas terik mentari semata-mata nak beli nasi berlauk ikan patin masak tempoyak.


tapi sampai je kat kedai yang selalu ada lauk ikan patin masak tempoyak tu, tiba-tiba lauk tu tak ada. kenapa. kenapa mesti hari ni yang tak ada lauk tu. kenapa bukan hari lain. kecewa. rasa macam tak jadi nak lunch je. dah la memang jarang sangat ada semangat nak keluar beli lunch ni. memandangkan dah sampai kedai tu, terpaksalah beli je lauk lain. T__T


untuk pipie yang ada dekat pahang sekarang ni, : nak ikan patin masak tempoyak!!!

14 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

alala..meh yui masakkan.. tmpoyak byk tu..

IntaNBerliaN said...

ehh... td akak pun terpndang entry ikn patin msk tempoyak.. ni pun tgk terpikir lg ni...hihii

wahida said...

ni mesti sbb tgk blog aku pagi tadi kan?
alahai...sian ko...

Cik FaRiZaM said...

mengidam ke???sabar ye

follow ur blog

dr http://afasz.blogspot.com

MamaEma said...

tak ada rezeki utk hari ini

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sedap2. lagi2 bahagian lemak ikan patin. adus teringat masak tempoyak ikan patin yang mak masak. nak balik kg sekarang jugak!!! hehe

Nini D.. said...

ikan patin masak tempoyak memang mabeles!!!!

zOeY zAu YaH said...

siannnya..takde rezeki..lain kali ada ler tu..hihi

Cik Kamoo said...

Masak tempoyak ikan patin mmg terbaik la....sedapnye klu ingat. rasa nk pergi temerloh je

MaYa MustWany said...

cian dia,xpe2 kalau de rezeki pergi lagi kedai tu,manelah tahu datang2 ade lagi,makanlah sampai puas ye,he3

Yana Libra said...

tak reti makan ikan patin masak tempoyak..huhu~~

tak biasa makan.. :p

Munnafendy said...

msk sndri..kan bersepah resipi kat internet ni...hihi

Kamsiah said...

takde rezeki..apa nak buat..:)

fieda said...

mmg sedap pun lauk tu..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...