Saturday, May 26, 2012

buah delima



buah delima ni memang favourite. sedap sangat. tapi gigih lah nak makan sebutir-sebutir kan. pesen aku ni pulak, makan buah delima ni, biji dia kena buang. tak reti nak makan dengan biji-biji dia sekali. mak, ayah, nenek aku semua gelak kat aku sebab gigih makan buang biji. orang dah habis sebiji, aku suku pun belum habis. -___-"


korang makan buah delima ni, dengan biji ke buang biji? tak sabar nak tunggu pokok delima kat rumah tu membesar dan berbuah. ^__^

3 comments:

miszatie said...

YA ALLAH..fevret fruit atie la nih.ihik2..>_<
ske sgt makan sambil tgk movie..sebab godek biji dia satu persatu..

ain vanilla said...

tak cedap . hehehehe
ain follow .
akk jom join GA ni

http://www.ienaeliena.com/2012/05/1st-giveaway-by-iena-eliena.html

hadiah dia awesomeee

Yana Libra said...

dah lama tak makan buah delima..hehe~

tak ingat makan camne :p

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...