Friday, May 25, 2012

pelaburan ASB

alhamdulillah. permohonan pinjaman pelaburan ASB dah diluluskan. ada juga lah simpanan untuk masa depan nanti. walaupun pinjaman itu hanya akan dapat selepas habis bayar semua pinjaman tu nanti, tapi aku rasa ia berbaloi.


kalau nak mengharapkan simpan sendiri setiap bulan, aku tak rasa aku akan dapat simpan banyak-banyak. itu pun entah bulan ni simpan. bulan depan tak simpan. bulan depan lagi baru simpan lagi. -__-"

12 comments:

♥ Wina ♥ said...

baguslah ade simpanan..betul, kalau sendiri nak simpan mmg susah skrg kan?

are_lin@yu said...

ayu trngin gk nk wt tp xwt2 lg.hehe..at least ada smpanan kn..;-)

IntaNBerliaN said...

oklah dah dpt kelulusan :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cmne caranya ni??huhu.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul2. kalau simpan sendiri jap simpan jap tak.

MAY said...

BGUS3...cm PUN DAH BUAT.DAH 3TAHUN LEBIH KOT BYR.SGT BERBALOI DIVIDEN EVRY YEAR..

MY SIS PESAN..AMIK AMOUNT BYK..TAPI JANGKAS MASA PJG UTK BYR..SEBAB NI MCM PELABURAN JUGAK..BUKAN MCM PINJAMAN BIASA..HEHE...

pena rozie said...

Bagus la....

Ayu Iman said...

bgs laa muda2 menyimpan..bile hari2 tua naty senang=D

EYFAalias said...

bagusla. eyfa pn baru buat asb. ehhehhe

Gnie Syazni said...

haritu hampir buat, tapi tak buat-buat jugak ni sampai sekarang...hee memang berbaloi simpanan pelaburan ni..anis buat dengan bank mana?..free lagi tak sekarang kalau nak daftar

Yana Libra said...

saya takut nak buat..hehe..takut dengan komitmen yg melibatkan duit yg banyak..fobia..hehe :p

man said...

g je bank..hehhehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...