Monday, May 7, 2012

siapa hermantino?

assalamualaikum dan semat hari isnin semua..:)


hari sabtu lepas, sementara tunggu ayah tengah menyelesaikan sedikit urusan, duduk jelah melangu tak tahu nak buat apa. datang seorang pakcik dan dua orang makcik. seperti biasa, hadiahkan senyuman. :)


pakcik tu sangat lah peramah. macam-macam ditanya nya. buat urusan apa. dari mana. duduk mana. kerja mana. aku pun jawab je lah. bila pakcik tu tak tnya dah, aku senyap lah termenung semula. bila pakcik tu tanya lagi, aku jawab lagi.


last sekali, pakcik tu bagi soalan cepu emas dekat aku.

pakcik : kenal saya tak?
aku : tak. (sambil senyum dan buat muka pelik.)
pacik : saya hermantino.
aku : oooo..(sambil senyum lagi..)


perghh. jujur je aku cakap tak kenal. memang ku tahu siapa itu hermantino. tapi jujur aku tak kenal rupanya macam mana. -__-"  maaflah pakcik. mesti dia rasa bebudak sekarang tak kenal artis dolu-dolu ni. satu family gelakkan aku hari tu.

11 comments:

IntaNBerliaN said...

hermantino tu bkn yg dlm video klip awan nano tu ke?..

norhidana said...

heheheh pastu pakcik tu bt muke camne dik?
sian pakcik tu tau... yelah lgpun dia mmg artis zman dulu2 pun

nur anis said...

@IntaNBerliaN

huhu..yang tu la kak..

nur anis said...

@norhidana

dia buat biasa je kak..saya pulak yang segan..huhu

mizzkechique said...

hey, xbaek xkenal retis... hahahaha

Cik FaRiZaM said...

kalau sy pon , mesti tak kenal....

aanie said...

betul ke dia herman tino?? artis indon tu....

ecadwinkyasha said...

eh...suka rmbt hermantino tu.hehehe

shera haifa said...

hehe.. retis dulu2 mmg dh xbrapa nk knl sngt dah.. stkat tahu nama je

Uncle Jonni said...

peberet tu herman tino... huhuhuhu

siti kektus said...

Ke, org tu menyamar jadi hermantino. Haaa. Hehehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...