Thursday, June 28, 2012

gambar dah siap dicuci



gambar bercuti pergi melaka hari tu dah siap dicuci. pilih-pilih yang terbaik dari beratus gambar. dah lama rasanya tak cuci-cuci gambar ni. tapi bila tengok gambar yang dah siap cuci macam ni, lebih puas dari tengok dekat komputer kan. ^__^


p/s : mahal juga ye cuci gambar ni. sekeping 50 sen. itupun kalau banyak.

22 comments:

Anisa Hang Tuah said...

bagusnya dah dicuci

nis dah lama tak mencuci gambar

ahahahah

lia said...

cer try cuci kar eoe.online... murah, online jer...

Wanieys said...

lama dh akak xpernah cuci gambar dik....gambar qalief semua burn cd jer hikhikhik

are_lin@yu said...

ayu pun suka tengok gambar bila dicuci..dr pc rasa tak puas..hehe

pinky said...

akak dulu....curi2 print kat opis...kahkahkahakaha...

Zie Madini said...

tu la kan. kalau dulu, 4R size baru je 30 sen...hehe. tp skrg....aduhaiii :D

*SiRibenMerah said...

harga cuci gambar skang da x praktical kan.. huhu~

Saya Disini said...

sy dh lama xcuci gmbr

eLL said...

lamanya tak ambil gambar guna kamera automatik ni...

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah2..kngn tu..leh tgk byk kali.

ayut said...

lame dh tak cuci gmbr..tak ingt brape sen dlu sekeping.best jgk kdg2 klu lyan hardcopy punye gmbar ni :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

betul. saya pun lebih suka cuci :)

izla said...

saya dah lama x cuci gambar.
banyak koleksi dalam komputer ni, bila ntah nak pilih utk dicuci

ros_reeza said...

salam perkenalan:)

bila dah cuci gambar, baru puas nak tengok kan..

Mahal la 50 sen, cuci berapa keping?..

kalau cuci 100 keping, kat are tempat saya jatuh 30 sen je...

IntaNBerliaN said...

wah.. dah lama x tgk gambo camni... tu la kan... dh lama x cuci.. tgk kat kmputer je..

amranaiman said...

lama gak x cuci gmbr.. simpn dlm komputer je huhu :P

Yumida said...

byknye gambar...sampai beratus..hihi...
kat sini 60sen..mahal kannnn
tp puas hati bila dpt menatap n menjamah pic

nn lylyn said...

betul tu cuci lagi seronok tgk.. sy pun byk snap pic tp xcuci2 lg..

jaakechik said...

jaa dah lama x cuci gmbar... skang sume gmbar letak di folder pc jer.. berlambak dah jadinya.. hehehe. bila la nak gi cuci agaknya.

Yana Libra said...

dah jarang sangat cuci gambar sekarang ni..huhu~ :p

jemarisuri said...

sis pun dh lama x cuci gambar...kalau hilang abis la memori sis...hihi..

Myra Jay said...

Kenangan kan cuci2 gambar ni, sekarang orang dah jarang cuci gambaq ni..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...