Tuesday, June 26, 2012

jawapan dari lagu anak kampung jimmy palikat

aku suka dengar lagu anak kampung - jimmy palikat tu. tapi yang original versi jimmy palikat tu la...klasik sikit. kalau yang feat dengan one nation emcees tu tidak lah ku gemar..


ni kat bawah ni ada dua video jawapan dari lagu anak kampung tu.


ni lagu jawapan perempuan kaya tu. lawak jugak lirik dia. huhu



ni pulak jawapan versi lelaki kaya. haha..gila kerek. tapi memang lawak.

12 comments:

Kakzakie said...

Ala...gurau-gurau aje lagu nie. Tapi kelakarlah macam eksyen aje bunyinya:)

MizzTina said...

byk versi dh skang..siap ada versi kelantan.. heee

Wanieys said...

akak dgn qalief pu suka lagu jimmy palikat yg ori la...hehehe kelakar gila dua video tu...

lia said...

ada gak dgr lagu balasan utk lagu sebenar kat nasi lemak kopi o... mmg lawak

norhidana said...

akak tak dpt bukak la kt opis ni dik... kene tunggu kt umah la nih

Nurul Husna Mohd Hassan said...

saya suka jugak lagu ni :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

sblm balik nak dgr..huhu

are_lin@yu said...

huhuhu xblh nk loading kat ofis..msti lawak kan..hehe

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Anis...best gak melayan lagu2 ni .hikhik

Deq's Qienz said...

besttt ke anis, sy xprn dgar, hahaha..nt dgar tp youtube kena blok, kdg² tuh prnh dgar tapi taktau tajuk n artis pon..hehee

IntaNBerliaN said...

hubby akak pun suke.. dia lah yg kenalkan lagu ni kat akak.. ;-)

Mun said...

lol...tak pernah dengar version kaya . haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...