Wednesday, July 4, 2012

stress!!

stress sungguh hari ni. rasa macam nak jerit-jerit je. tapi kena sabar. dah nama pun kerja kan. tak kan lah hari-hari tenang kan. 


hari ni banyak kerja nak kena buat. nak kena isi sebut harga. nak kena kejar deadline pula tu. kalau kerja senang-senang tak pe. harga dah boleh hafal. tapi ni semua kerja yang leceh. -___-" tension dah nak mengira harga. salah letak harga pun payah juga. letak harga rendah, takut rugi. letak harga tinggi, takut tak dapat projek. so, macam mana?


ada sesiapa nak tolong kira kan harga tak? heeee....

17 comments:

are_lin@yu said...

meh sini ayu tlg..nk kira apa..hehe

pinky said...

sabar...hehhee...akak sll tlg total jer...boss baik ati =P

nanieybarnieylurviey said...

same here.. pening tgk numbers!! last2 BW jap :)

♥ Wina ♥ said...

susah ek keje melibatkan angka nie? hurmmmm

jgn stress sgt ye..cool ;-)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

suruh bos buat. hihi

izla said...

tak suka buat proposal dan quotation..
selalu kene rejek ngan boss dulu.hehe

Wanieys said...

susah juga keje anis yer hihi

pena rozie said...

huk3... sabar ek....

♥ wawawawa ♥ said...

sabar sabar ^^

Ardini Humaira said...

dni pon.. besok keje lagi.. stress gak hehe

norhidana said...

hehehehe... rilex2 pg minum dulu, mkn biskut ke...pastu baru sambung keje

Che Rosliza Che mat said...

betul tue kena banyak sabar...

anisalya said...

senyum adalah ubat paling baik rasanya. jgn stress2. nnt cpt tua. ngeee...

IntaNBerliaN said...

susah jugak kalu camni.. mmg blh stress gak kdg2.. tp xpa, akak tahu anis blh buat :-)

drzira said...

wah kerja apa ni ye?

Hanis Azla said...

kerja berkaitan tender mmg pening kepala.. harap2 dapat melakukannya sebaik mungkin.. besar amanah, besar juga tanggungjawabnya kan..

Aida Azryn said...

Takmo stress2.. nanti berkedut muka tu. :P

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...