Thursday, September 20, 2012

beli novel sudah..^___^



3 buah novel berjaya dirembat dengan harga RM10 senaskah. weeeee.. suka nya dapat beli novel dengan harga yang murah. kebetulan kedai tu tengah jual murah beberapa novel lama. ehh.. tak kisah lah lama pun. yang penting, tak pernah baca lagi.


tapi sebab masa tu ada abah sekali. tak dapat lah nak berlama-lama pilih novel yang berkenan. maka, aci dan je lah ambik mana-mana pun. lama kang, tak pasal-pasal kena marah. -___-"


tak boleh baca lagi ni. kena balut siap-siap dulu, baru boleh baca. hahaha. baru la seronok nak baca, bila buku dah siap balut kemas-kemas kan. ^___^

29 comments:

MizzTina said...

amboi, sekali beli, 3ketul..

Eca Dwinky Asha said...

asal beli novel baru sudah :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah,murah2..

Lya Colours said...

cinta hati kita sy dah baca. tp x ingat jalan cerita dia mcm mana. hehe

iedchan said...

wahh murahnye..bile kat mane?

duniafana said...

ni mesti ketagih novel nih

Everything's Everythings said...

Wahhh rajinnya.. ;D
siap berbalut lagi ^^
Kalau kasi 1 novel tu pun belum tentu ak dapat habiskan hak2

Haryati Faizal said...

kalau besh share tau!,
akak pun slalu balut dulu buku tu baru baca...hihi

Kakzakie said...

Murah tu anis.. kalau anak kakak pun tak kisah baru ke lama janji dia belum pernah baca.

lieyalatif said...

wahhh mmg berbaloi dpt harga tu....

akak dulu mase bujang2 mmg kaki novel...bile dah beranak pinak ni dah stop dah....tak sempat nak bace, akak ni kalo bace siap laa tak jalan keje dah sbb tak sabar nak tau ending ekeekekekek

Kesuma Angsana said...

selamat membaca yek hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

lama x baca novel..

norhidana said...

bestnyer dik,, akak jarang beli buka alaf21, tak berapa kenal sgt ngn penulis2 baru... tp kadang layan gk kan

are_lin@yu said...

byknya novel anis..hehe..t review ya ;-)

KY said...

betul tu, yg penting belum baca, KY dulu suka juga, sekarang tak de masa nak membaca novel dah

ayut said...

sekali 3 amek...klu dh melayan novel nnt mmg tak toleh kiri kanan dh kot :D

izan mama mia said...

akak dh mula bc novel malam semalam..heheh...bila waktu yg anis suka baca novel ??

IntaNBerliaN said...

murah pulak yer.. rm10 je.. biasa tgk adik akak beli berbelas2 kdg berpuluh2 setiap satu..

Momo said...

seis?????????? 10 inggit je.. berbaloi tuhh...ala..kat ne ade lagi? cawangan mane??nak gak..hehe

ieda said...

puas lahh baca lepas nie ;)

pssst cantik header baru ! .. ;)

Bazilah (^0^) said...

sejak dh keje nih, lama betul dah x baca novel huhu

Ros said...

Assalamualaikum nur anis,

Rajinnya nur baca novel2 ni ya...bagus sangat tu daripada dok merapu yang bukan2 kan..Kak Ros dulu pun ada baca jugak,tapi la ni tak dak masa nak baca dah sibuk memanjang he.he...

Cikgu Ma said...

sama la saya pun..x kisah la beli buku apa pun, mesti pakai baju dulu baru boleh selak dalam2...errkk, bukan komen lucah2 yea..hehe

CikMai said...

murahhhnye novelll...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

tak baca habis siap!! hihi

nufara said...

berminat ..lebih mudah sms sy 0142576030
sy nk jual semua bku nie dengan harga Rm 120.00 sahaja...termasuk postage.. kecuali sbh n sarawk ya...

Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik
Merah Cinta Epal
Kahwin Ganti
kami dah kahwinlah
jodoh atau cinta
coke n sundae II
yess boss
tak semanis impian
warkah cinta berbau syurga..

nufara said...

berminat pm sy n lebih mudah sms sy 0142576030
sy nk jual semua bku nie dengan harga Rm 120.00 sahaja...termasuk postage.. kecuali sbh n sarawk ya.

Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik
Merah Cinta Epal
Kahwin Ganti
kami dah kahwinlah
jodoh atau cinta
coke n sundae II
yess boss
tak semanis impian
warkah cinta berbau syurga

nufara said...

berminat pm sy n lebih mudah sms sy 0142576030
sy nk jual semua bku nie dengan harga Rm 120.00 sahaja...termasuk postage.. kecuali sbh n sarawk ya...

Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik
Merah Cinta Epal
Kahwin Ganti
kami dah kahwinlah
jodoh atau cinta
coke n sundae 2
yess boss
tak semanis impian
warkah cinta berbau syurga..

nufara said...

berminat pm sy n lebih mudah sms sy 0142576030
sy nk jual semua bku nie dengan harga Rm 120.00 sahaja...termasuk postage.. kecuali sbh n sarawk ya...

Suamiku Tak Romantik Tapi Autistik
Merah Cinta Epal
Kahwin Ganti
kami dah kahwinlah
jodoh atau cinta
coke n sundae II
yess boss
tak semanis impian
warkah cinta berbau syurga..

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...