Tuesday, September 18, 2012

tuesday blues?

haaa.. selalu asyik monday blues je kan. hari ni hambekkkk. sedap cuti 3 hari. memang liat lah hari ni nak pergi kerja kan. siap bila dah lepas siap-siap nak pergi kerja, boleh landing lagi kat atas sofa. hahaha. giler ahhh pemalas.



p/s : busuk dah mati minggu lepas. tak tahu macam mana boleh mati. dia lemah, tak nak makan. lepas tu tau-tau dah mati. T___T




14 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

ala mati ke :(

KY said...

kena rajinkan diri eehhhmmm...

keciannya busuk, demam kut

lia said...

3 hari pon lemau... Akak ni 3bulan xtau la cmner hu3..

Mesti sedey banget busuk da xde.. Kot akak mmg confirm nanges punyer...

Kesuma Angsana said...

mmg seronok bial cuti lama cam ni kan hehehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha,punya malas tu.

Cik Saila said...

akak pg ni bgn sakit kepala sbb mlm td tido lewat,pastu pg kena bgn g keja..haha..padan muka..

kucing akak pun xsihat asyik lemah je..risau sgt,bg air kelapa je.

Tihara said...

laa siannye busuk..cumel kan dia...tetiba rasa sedih..baru ni kucing akk si enot mata biru tu tk sihat gak..akak bagi minum air zam-zam...dia nak gi berak pun dukung mcm anak..koikoi..pastu bg mkan friskies yg peket rm1 lebih tu...alhamdulillah baik...patu dia nak frieskie la plak..takmo dah mknn sekilo rm7 tu..aiyoo...eh byk lak story nyer :)

are_lin@yu said...

wahhh header baru..hehe

Lya Colours said...

kita pon blues ni. adeh rasa nak tido bawah meja !!

MRS Rongoks said...

bila dh cuti 3 hari nie, nk start keje balik rasa malas melampau . hikhik

ct kektus said...

Hari2 jd hari blues kang payah pulak. Hehe

IntaNBerliaN said...

a'aa kalu dah cuti lama, mmg mls la nak start semula keje kan :-)

ayut said...

aik..busuk mati dh?cpt ye?baru aritu nmpk dy ok je...dh comel2x...mmm..umur tak panjang..tak pe la...nnt mesti ad pengganti :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

akak everyday blues. hehe

p/s : orang cakap kucing takkan mati depat tuan dia :'(

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...