Wednesday, September 19, 2012

header baru untuk azee



semalam tengah bosan tak ada kerja, buatkan lah si azee ni header baru. dah siap header, bukan dia nak masukkan sendiri. aku jugak yang kena letak dalam blog dia. heh!  dah alang-alang letak header, aku ubah warna blog dia ikut warna header. haha. suka hati jek.



p/s : anyone nak tempah header. just simple header sahaja. RM5 per header. emel ke anis_hana89@yahoo.com.my ye. ^__^

20 comments:

MizzTina said...

pasni blh la buat header akak ye

izan mama mia said...

nak g tgk jap eks...

Haryati Faizal said...

ermm... kreatif gak ye... pandai buat header, bley tambah income kan? akak bab-bab ni mang failed... tak reti...hihi

Pen Biru said...

bagus pandai cari duit:)

Kakzakie said...

Cantiklah dah siap tu.. merah menyala ceria kelihatannya:)

ayut said...

header anis pon dh bertukar la...! :)

are_lin@yu said...

rajin benor anis ni ya..hehe

IntaNBerliaN said...

mmg anis ni pandai buat header.. tu yg selalu bertukar header :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

COMEL..HIHI.

norhidana said...

comel... akak suke lah ngn blog anis yg ada munge2 kecik tuh...

CikMai said...

rajinnyeeee bt header.....huhu...

Kesuma Angsana said...

ok tolong buat header simple for KA. yg penting ada color hijau.. email KA kesumaangsana5@gmail.com hokeyh

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

pandai yer anis buat header hehe

duniafana said...

cantekk..photoshop?

Nurul Akmal said...

wah.. cantik.. :)

Ros said...

Salam ziarah...

CikZaitul said...

wah lawa header...

tahniah..akk xredi lagi nak bubuh header ..hehehehe

mungkin segan kott...

Azee Hana said...

untung...hahaha

Everything's Everythings said...

siap tlg letakkan sekali tu xD
lawa header dia..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

asyik tukar2 header je 2 beradik ni. akak jeles ni akak jeles :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...