Wednesday, November 28, 2012

mamat bergaya dengan skarf leher


seee. melangkah dengan penuh gaya lagi tu.
aku memang suka kacau kucing-kucing dekat rumah tu.
lagi-lagi kalau yang mengada dan manja sangat macam mamat ni haaa.


tapi, jangan lah sangka ini kes dera ye.
tidak..
sebab ikat tu pun longgar-longgar je.
nanti dia jadi rimas-rimas je.
nak buat apa pun tak senang.
hahaha.
tapi tak lama lepas tu, kompem skarf tu tercabut sendiri.

32 comments:

Lya Colours said...

macam nak pergi holiday tepi pantai. hehe

cikeyrah said...

samalah dengan qira, qira suka usik2 kucing kat umah jiran, kt umah xde kucing sebab ade yang astma jadi x boleh bela kucing..tapi nak sangattt bela kucing hee

Puan Ira said...

comel..

mia izzati said...

alalla ciannn dia ye kena pakai skaff..tapi memang kan..kalau kita geram ngan kucen..siap le kucen tuu...kena posing cam model..

Cik Syida said...

alololo, kesian dia.. malu laa dia nak pergi ngorat :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..tetap comel ok..

Siti Asiah said...

encemnye mamat...hihi

MizzTina said...

dh mcm gaya mat romeo lak

Cikgu Ma said...

amboi...ensemnya..hehe

ayut said...

bergaya nk g ngurat awek la tu nnt jawab ye :D

are_lin@yu said...

comenya mamat nk g jln mana tu..hihi

Kakzakie said...

Kalau dah suka dan sayang kucing kalau boleh nak diulek selalu anis..

P U C A T said...

hihihi...hensem :)

pinky said...

hahahhaa...jahat tau anis!!!

Zie Madini said...

ceaa nyau tue. hehehe. so cute! rasa model ler dia cat walk tu kan..hehe

HeNRieTTa JoSe said...

maw plak si mamat tu diikat skaf gtu...hehehe...comeiii....

anismelon said...

mamat..td kucing yg dtg na wat rawatan name nye megat..huhu

lieyalatif said...

hsahahahahahaah....tak penah lagi akak tgk kucing sestylo mcm kucing anis ni...cayalah laaaaa....mcm kucing korporat dah kekdahnyer nieh...

bobiedanbad said...

Comelnya mamat

Hazmin Hamudin said...

Memang takda kerja la ni. Abis kucingpun jadi mangsa nak kacau tu kan.

:::aZiE::: said...

encemla mamat!!

L said...

nk g ngorat sape tuh? haha

jom singgah baca sebentar.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

L said...

nk g ngorat sape tuh? hehe

jom singgah baca sebentar.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

Kesuma Angsana said...

he he suka tgk aje !

norhidana miswan said...

heheheh baik je kucing tuh... tpaksa redha

eLL said...

hihi, notti betullah

Zura Zue said...

kucing pun pndai nk berscarf...

izan mama mia said...

hikhik..bergayanyer dia

nik ros said...

sapa yg letak tu..hehe
kelakar lak :)

TiranaAduka said...

kompom x selesa tu.baik bukak/tanggalkan cepat

meowwmania said...

hehehe...comel pulak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

amboi kemain gayanya ahaks

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...