Thursday, November 29, 2012

bolehkah kembali langsing seperti dulu?

acehhh..tajuk tak boleh blah kan.
dah macam nak promote produk kuruskan badan dah gayanya.


tak tak.
ini bukan iklan ye semua-semua sekalian.
tapi ni tentang aku.


hari ni rajin lah belek-belek gambar lama masa dekat U dulu.
rinduuu woooooo.
tapi 1 benda yang aku perasan.
"hoit. kurus lah aku dulu."
haha. padahal dulu ingatkan dah cukup berisi dah.
rupanya sekarang lebih, lebih dan lebih berisi.



haaaa.. ni gambar sekarang.


nak tengok gambar dua tahun lepas?
haha...
meh nak tunjuk.

-
-
-
-
-
-
-
-
-

 hahaha.. seee.
nampak tak bezanya.

tiba-tiba terasa macam..
"waaaaa..nak badan macam tu semulaaa..."


masa tu berat aku 48kg sahaja.
sekarang?
hahaha. kalau naik 10kg jadi berapa?
haaaa..itu lah berat aku sekarang ni.
hikhik.


hari tu sempat lah diet + exercise sekejap.
dan berjaya turunkan 3kg.
wahhhh. seronokssss.
tapi itu hari tu ye,..
bukan hari ni.
sebab sekarang aku dah kembali normal dengan nafsu makan yang hebat.
haha. nasib baik sekarang ni musim buah.
maka, bila mulut ni gatal nak mengunyah je, kita sumbat je dengan buah-buahan.
^___^


26 comments:

cikeyrah said...

Alaa . .akak bukan gemuk pun, kurus jek qira tengok..qira nie yang on of diet :P

cik Que said...

cube try tips-tips dalam blog cik Que..mane tau berkesan..=)

nuyui a.k.a miss YUI said...

wah..kan besh lau yui ada berat gtu..hihi..mimpi jela..haha

Kakzakie said...

Oklah tu jgn kurus sangat dan gemuk lagi. Kelak bila anis kawen dan ada anak lagi naik tau. Kakak dulu belum kawen susah nak capai 45kg tapi bila dapat anak satu aje terus jadi 50kg naik-naik dan naik terus tak turun dah.

aanie said...

ye la..dulu lagi kurus...tp skrg pun x gemuk pun lagi....ok jer...

Lyaa Suriany said...

wahhh krs nya diaaaaa.
tp skrg xnmpk gmk pn
may be sbb anis tinggi

Anisa Hang Tuah said...

Kurus laahh

mana ada naik

serius

Nursaila Norman said...

xde la besar mana anis..huhuhu..diet tp jgn seksa diri k :))

Zie Madini said...

love ur outfit! hehe. sama lah kita nakkan balik bdn lama kita. hee hee

Haryati Faizal said...

hihi..a'ah la ms blaja dulu kurus sket...la ni berisi sket je... ok la tu...klu BMI normal takpe...tak yah risau...control makan je...

baby lydia said...

yg penting siht ok lh dear..klu kurus sgt..x cun lh..ok lh tue..lwa peplum ^^

Lya Colours said...

huih saya lagi berdepot. relaks je lagi. huhuahuah takpe yang penting sihat

AnneRaini said...

alahai anis sekrg pun masih kurus lagilah.. bdn skrg cantik lagi..dulu tu kerempeng sgt.. maintain je..hehe

♥ Wina ♥ said...

x cayalah berat anis byk tu sekarang sbb akak pun berat tu jugak skrg..

kecil molek je kamu nie akak tgk..comel!

pinky said...

TU DIA....LANGSING GILER....

IntaNBerliaN said...

rsnya yg skrg g elok kot.. xnmpk kurus sgt... kurus sgt pun xcntik gak... mcm akak ni haaaa.. duk usaha tambah berat je.. hihi

Jue a.k.a Ibu 2F said...

Huhuhu alanglah bahagia klu dpt berat dulu

Kesuma Angsana said...

tp still nampak comey ^ sweet lah

Azzah said...

slimnya dulu anis

nanieybarnieylurviey said...

senangnye naik berat.. tips?? :)
still ok je tgk.. BMI normal kan?? lme x menjenguk kt sini :)

ayut said...

xnmpk beza sgt la anis...tu yg lme sbb pkai wane itam..tu kurus tu...apa pon jg kesihatan k yg penting :)

nik ros said...

ok jea la. kurus sgt pun tak elok :)

ct kektus said...

gambar baju kuning tu masih nampak kurus lah. :)

Anis Adila Aris said...

takpe..still menawan lagi tu :)

HeNRieTTa JoSe said...

Xde la berisi mna pown...asalkan shat tubuh badan, yg laen xyah runsing...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

skang ni xgemuk mn la anis....ok jer akak tgk

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...