Monday, November 26, 2012

nguap-nguap dah ni wehhh

dah tak larat dah rasa dok menguap je kerjanya.
sekejap-sekejap menguap. kang kejap lagi nguap lagi.
tu pun tadi dah selamat membuta sekejap.
bos takde lah katakan.
hikhik.


ingatkan, lepas membuta, segar bugar lah mata ni ha..
rupanyaaaa..
aku pergi bantai nasik lemak sebungkus.
rasanya, ada tanda-tanda akan segar bugar tak lepas tu?


maka, kerja hari ni memang sangat penat.
sebab penat menguap.
-____-"


p/s : tengok masterchef malam tadi, nora dah keluar. akhirnya, 3 sekawan dah keluar. dean, fizuan dengan nora. memang masin mulut orang, nora akan keluar lepas dean. hihi.

27 comments:

norhidana miswan said...

hehheh tahniah2...

*akak pun tak suke grup yg sekwn tuh, puas hati dean ngn fizuan dh kuar... akak duk tunggu izyan kuar lak hehehe...

Ratu Hatiku said...

hehehe...tdo lmbt ker.. awal plak menguap erk.. Mkn chewing gum hilang ngantuk hehehe...

pinky said...

bestnya kalau blh tido time opis hour kan??

hahaha dulu kat opis lama kalau mgantuk akak selamba jer tido...huhuhu...

are_lin@yu said...

hihhi klu mkn nsi lmak mmg ngtuk kan ;-)

HeNRieTTa JoSe said...

xtgk master chef...huhuhu,....

Nens Collection said...

hehehe..kene pekena colek mangga baru segar bugar ni..hehe

IntaNBerliaN said...

akak dulu pun kalu mkn ns lemak mesti ngantuk gak..

♥ Wina ♥ said...

minum kopi banyak² :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.meh ketuk2 pale tu..kih3..

Kakzakie said...

Jaga-jaga masa menguap tu jgn sampai ada lalat masuk anis:)

ayut said...

mmg jenuhla nk mnguap je gini :D bgun anis bgun...!pasni tak mau mkn nsi lmak ea :)

izan mama mia said...

akak pun sama kalau pepagi sarapan nasi lemak..mesti mngantuk sangat

Myra Jay said...

Nora dah terkeluar...?

My peberet tu, nengok muka cool je ;D

cheqna said...

cheqna tido masa lunch hour tadi kejap...ngantuk sangat

eLL said...

tengok sekali je pastu dah tak nengok dah MCS

akak dah tersengguk2 nih

Cik Syida said...

ececeh.. lepas mkn nasi lemak, for sure ngantuk lg nie.. hehehe

4feet8 said...

biasala..hehe monday blues..hihi

bobiedanbad said...

Tabahkan hati terus berkerja hihihi

nanakimie said...

yg masterchef kali ni xngk,huhu...blik uma ritu je ngk jap,tu pun xkenal sapa,hehe..

nik ros said...

layan gak masterchef...tapi sedih bila ammar yg kuar..huhu

Nora Karim said...

makan nasi lemak... huhuhu mmg la ngantuk :P

ala... tu la.. akak ingat nora tu boleh smpi final... sekarang ni mcm... adeh.. siapa la yang akan ke final..?

adyna said...

hehehe penat tue.. rasanya khamis lepas macam nampak anis tunggu kat depan opis je..baju merah ..

lia said...

ni pon tgh nguap boring ha3

Nurul Husna Mohd Hassan said...

cik lah dah kuar semalam. agak2 sape la menang master chef ni :)

mia izzati said...

semua dok gile nengok masterchef..saya rasa nina juara ;) nasi lemak tu ubat mengantuk..sapa tak tahan lagi ngantuk hehe

Sue PeLik said...

jangan menguap banyak2 nanti tak leh tutup nanti hehehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

yer la anis kalau mkn nasi lemak pastu mesti ngantuk kan haha

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...