Tuesday, February 28, 2012

memet lesu dan tak bermaya.

dah dua hari memet lesu je..
asyik tidur je..
tapi masih nak menyusu dan makan.
cuma risau tengok bila memet asyik tidur.
taknak main.


nak bawa pergi pejabat veterinar, tapi tak cuti la pula.
cari ubat kat farmasi, tak ada pula ubat demam.
sekarang tak tahu nak buat apa.
takut memet sakit.

17 comments:

mizzkechique said...

alolo..siannya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

oololo..ciannya kat dia..

Yana Libra said...

kesiannya..dia nape sebenarnya? demam ke?

nak kasi ubat, tgk dia cam kecik lagi je..umur brp tu?

nur anis said...

mizzkechique : kesian kan..sedih je..

nur anis said...

nuyui : tu la..tak sampai hati tengok..

nur anis said...

yana libra : tak tau la kenapa..umur dah sebulan lebih da..badan dia kecik..

Yana Libra said...

badan dia panas ke?

nur anis said...

tak panas..biasa-biasa je..kalau demam badan dia panas ye..?

ery D cat said...

kdg2 cacing ni anis...hr tu si chin 2 ery bwk mcm nila..dpt antibiotik kat vet br dia ok sket..bg ubat cacing skali..haa kuar mcm munge...g la cpt...amek halfday ke...benda2 mcm ni xleh dibiarkan..kesian kat dia..

aanie said...

siannya dia....
tp ok la sb dia masih nak makan....

IntaNBerliaN said...

walaupun lesu tp nmpk comel jugak..hihii

nur anis said...

ery d cat : tu lah..memang ingat nak bawak..takut makin teruk je pulak...

nur anis said...

aanie : tu la...nasib dia nak makan..bagi ayam goreng, laju je habiskan..hehe

nur anis said...

intanberlian : kecomelan tetap ada walaupun tak sihat..hihi

Ann Ishak said...

kena bawak pegi klinik cepat...memet kecik lagi, takut tak mampu tahan kesakitan

anisalya said...

alololo... ciannya mememt. demam eh?

Cik Saila said...

memet comel sgt..tp xpe lah,dia tenang disana..sedih tgk gambar dia :(

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...