Thursday, March 1, 2012

syampu kucing friskies


syampu kucing friskies yang baru sahaja dibeli.
harga rm7.20.


tak sabar nak mandi kan si kenit-si kenit tu.
tapi dah boleh mandi ke?
umur diorang dah nak masuk 2 bulan.
umur berapa ye kita boleh mandikan anak kucing ni?

11 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

wangi gak yg ni..

Yana Libra said...

aloe vera tu..hehe~~

macam awal je nak mandikan diorang tu kan??

yang penting, keringkan betul2 lah..takut leh kena penyakit lain pulak~

jap, mak kucing2 tu xde ke??

nur anis said...

nuyui : saya baru nak try..:)

nur anis said...

yana libra : mak-mak dia ada..tapi tak berani nak mandikan..sebab kucing datang kan..tak pernah kena mandi..kang mencakar pulak..huhu

cik ika said...

baiknye anis..beruntung kucing2 anis..hehehe

AdiaLuze said...

Assalammualaikum...

Mandikan je la Anis .. Janji kucing2 tu tak lemas .. n takmo masuk mata ek .. Nanti dia nangisss ... Theheheheee

Yana Libra said...

kalau mandikan mak dia kenal lagi x anak dia nanti?

nur anis said...

ik ika : suka bila kucing wangi..:)

nur anis said...

adialuze : huhu..memang muka takkan basahkan la..just lap je dengan towel basah..

nur anis said...

yana libra : mestilah kenal..:)

anisalya said...

siap beli syampu ye untuk si kenit2 tu...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...