Wednesday, February 29, 2012

WW - habis laptop kena duduk

16 comments:

.........cP~ said...

Alamak. Dia nak main blog jugak nih.

mizzkechique said...

hamboi..hamboi.. dia nk update blog, pesbuk..hehe

Munnafendy said...

perut dia selesa sbb ada rasa bahang laptop tu...cumilnyaaaa

nuyui a.k.a miss YUI said...

ahakz..comel kot!!

:: Mrs.Eady :: said...

baru dpt anak kucing 2 hari lepas :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

comel..nk culik la kaler orange 2..hihi

anakcikbob said...

lappy panas, sedap ah diorang..

nur anis said...

....cp : tu la..macam tau-tau je gambar dorang ada dalam blog..huhu

nur anis said...

mizzkechique : hehe..tak nak bagi dorang..huhu

nur anis said...

munnafendy : itu la..lagi pun waktu pagi-pagi ni..kesejukan mereka..

nur anis said...

nuyui : comel kan..gerammmm..

nur anis said...

mrs eady : best kan dapat anak kucing..:)

nur anis said...

nurul husna :jangan culik..nanti saya sedih..hehe

nur anis said...

anakcikbob : tu yang dorang taknak bangun-bangun tu..hehe

Yana Libra said...

comel sangat~~

dia suka sbb laptop tu panas kot kan~~

nur anis said...

yana libra : itu lah...boleh pulak kumpul semua cam tu..huhu

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...