Thursday, March 22, 2012

cara download cerita korea, jepun dan taiwan.

sekarang ni tengah mood download cerita korea dan jepun.
kalau masa belajar dulu, boleh mintak dari kawan-kawan.
sekarang ni, tak tau nak minta dari siapa.
nasib baik jumpa website untuk download cerita-cerita ni secara percuma.
yeay...barang percuma memang seronok.


website : doroma x264

nilah website yang selalu aku guna.

nampak tak kotak merah dalam gambar tu?
ha...tekan je yang mana nak.
drama ada..
movie pun ada.
tak pun search je tajuk yang korang nak dekat kotak search tu.



nanti akan keluar link macam ni.
selalu aku guna mediafire.
klik je link mediafire tu by episod.
lepastu download.
^__^


selalu play guna VLC..

9 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

gtu ea.. noted!

Fuhpixel said...

minat cerita2 korea ye.. ^__^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

sy suke korea jgk. tq bg link :)

Unknown said...

ya la link ni la yg saya selalu guna donlod crita korea... jepun.....

cydayf said...

copy!

Anonymous said...

xreti la nk download..mmg kene register dulu ke ni..

mellow molly said...

sekarang macam kena register je...tak de pun link tu..
dah register tapi tak ada tindak balas la pula...haha
bila lah dapat download mcmni..
hehe

check blog saya, saya jual barang saya sendiri dengan harga yang murah
http://awethings2have.blogspot.com/

Anonymous said...

xblh download pon

dramadownloader said...

Try http://dramadownloader.com. It can download from streaming sites dramacool.com, dramago.com, gooddrama.net. Can also downloads anime from animehere.com. No need to install additional software.

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...