Monday, March 19, 2012

jom hisap ibu jari kaki


anak sedara aku,
hana mustika dah mula nak belajar hisap jari kaki.
jenuh ditarik-tarik kaki dia tu.
kaki berat sangat.
payah la sikit nak tarik ke mulut.


sebab mummy dia kata, 
hisap jari kaki ni adalah salah satu perkembangan baby,
so, biarkan saje dia berusaha hisap jari kaki tu.

12 comments:

Tihara said...

ololo tomei nye..bam bam je..geram tengok..akk dah lama tk main2 dgn budak baby ni..windu plak :)

sakinah husain said...

Bulatnyyeee dia anis! tomeyy je! hehe

nur anis said...

tihara : memang bam bam sangat pun kak..huhu

nur anis said...

sakinah husain : rahsia nak anak tembam, bagi susu badan...boleh la ko buat nanti..haha

Mama Ema said...

ada yang cakap hisap ibu jari tandanya nak minta adik

mizzkechique said...

bambamnya...

Nurul Husna Mohd Hassan said...

nk adik bru kot :)

Ckin Kembaq said...

dia hisap ibu jari..tanda nak adik..hehe

Yana Libra said...

montelnye~~~ :p

lisa said...

comelnya. ish dapat ni memang lambung tinggi2 haha :D

AdiaLuze said...

Assalammualaikum ...

Owwwhhh ... So chubby ... Sukeeeeeeeeeeee ... ^o^

noor said...

nak adik kot heheheheh...grm tgk peha tuh!

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...