Wednesday, March 21, 2012

jangan marah-marah

keyword pilihan blog ni hari ni adalah
jangan marah-marah


kelakar pulak rasa.
mungkin orang yang search ni tengah bergaduh ke.
tak pun tengah cari cara-cara hilangkan perasaan marah.
sama ada untuk diri sendiri mahupun orang lain.


marah-marah ni memang tak berapa elok kan.
ada orang jenis yang cepat naik angin.
ada orang jenis yang susah nak naik angin ni.
ada jugak orang yang bila naik angin, tapi cepat je reda.
ada pula orang yang bila dah naik angin, fuhhh..susah betul nak reda.


lain orang lain perangai kan.
tak semestinya si pemarah itu jahat.
tak semestinya juga si susah pemarah itu baik.

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

stuju ayat akhir tu..

ala,kdg2 aje nk pemarah kan..hihi.

.: mama lynn :. said...

cepat marah jugak tp cuba gak kawal

Nurul Husna Mohd Hassan said...

yup. stj dgn ayt last :)

anisalya said...

entah apa la yang dicari sebenarnya di orang nih...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...