Tuesday, June 12, 2012

laptop rosak = mati kutu

laptop aku yang rosak kat rumah tu, masih belum dibaiki lagi. dah hantar kedai. dia kata nak repair, RM700. peerghhhhh...baik beli baru. bak kata pipie, dah macam nak repair enjin kereta dah gayanya. tapi sayang la dekat laptop tu. dah 4 tahun bersama. sobs sobs.


sekarang ni, bila laptop tak ada, memang mati kutu malam-malam. tak tahu nak buat apa. tengok tv pun, tengah-tengah malam bukan ada cerita menarik. rindu nak layan drama korea dengan drama jepun.

18 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololoo..ciannya..

eiela said...

kalau laptop rosak memang haru dibuatnya lagi2 kalau keje dengan laptop.

dwaty said...

8tv kan ada... hehehe

aanie said...

laptop kalau rosak mmg baik beli baru je....nak baiki kemain mahal......

:: Mrs.Eady :: said...

huhuhuuu..

Yana Libra said...

mahalnya..baik beli baru~

saya pun baru tukar laptop bulan 12 hari tu sebab laptop macam ada bau terbakar..berasap je laptop tu..fius terbakar kot~

org kedai suh beli baru aje..laptop yang paling murah leh dapat RM1300 ~~ huhu

jaakechik said...

laptop biasa nya gitu lah hayat nya, 3-5 tahun aja elok. pastu akan jammed. blom ade yg bleh tahan 7-8 tahun kan... kualiti x berapa diorang bt kan...

Yumida said...

motherboard lappy kte pn rosak..org kedai suggest beli baru..yg tgh sy guna ni murah. acer one d270 = rm999.

.........cP~ said...

Salam.

Haha. Sangat memahami. Hari tu masa laptop rosak pun rasa lain macam je. Tapi, repair tak mahal la sangat.

Firdaus Ahmad said...

beli tab je...

drzira said...

adoii mahal nye..dpt notebook sebijik haha

anisalya said...

beli baru je la. kalau yang lama ni nanti rosak kena repair lagi.

Siti Asiah said...

Beli baru jer Anis...mintak Cik BF sponserkan laptop baru...hihi

eLL said...

alahai, nasib baik belum pernah lagi laptop buat hal. :D

♥ wawawawa ♥ said...

benda2 gadget nie~ mmg lame2 akn rosak teruk jugak~

beli baru laa ^^

Nurul Husna Mohd Hassan said...

mahalnya. nampaknye beli yang baru la :)

IntaNBerliaN said...

mahalnya.. baik beli baru kalu gitu.. tp cuba anis try g tanya kedai lain dulu..

Myra Jay said...

Smpai 700 tu xberbaloi nak repair, leh dapat yg baru ada warranty baru..

Tp yela kan kenangan tu kan :)

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...