Monday, June 11, 2012

manik baju kurung


inilah dia hasil jahitan manik. perghh..lama kot nak siapkan jahitan yang seciput ni ha. nampak sangat kemalasan menguasai diri. beli manik bukan main banyak. guna secoet je ha. haishhh..kena cari baju purple lagi ni. sayang la manik banyak tak berguna kan.

16 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

pndai dia.. yui nak belajar gak.

Nini D.. said...

ghajin jugak tu jahit manik :)

Zie Madini said...

terernya buat jahitan manik.zie tak reti taw. lawa tu :)

IntaNBerliaN said...

rajin betoi anis ni kan... :-)

kaklong said...

kalau jahit manik2 ni maun juling biji mata kaklong...hahahah!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xnampak pon mane manik2 nye :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kira rajin gak la ni :)

Saya Disini said...

rajinye..kene kreatif klu buat benda2 cam ni

Saya Disini said...

rajinye..kene kreatif klu buat benda2 cam ni

Saya Disini said...

rajinye..kene kreatif klu buat benda2 cam ni

:: Mrs.Eady :: said...

tangan tak berseni dik oi akak ko nih!

aanie said...

amik upah ke??

norhidana said...

yg kt tgn tu dik, ko bt lah jalur2 menaik ke ats... letak kristal kt ujung dia... msti lawa takdela kosong je... yg kt leher tu pun kalu tambah ngn kristal ke pearl kt ujung manik jalar tu lawo... lenkali anis bt jalar tu melengok2 skit...

Yana Libra said...

pandainya...saya tak retilah..huhu~

Miss N @ Nadia said...

alahai rajinnya jahit manik.. kalau nak tempah orang lain buat memang la mahal dah sekarang

anisalya said...

takpe. biar lambat asal buat. hehehe...

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...