Monday, June 11, 2012

merah mak ngah



lama pula rasanya tak tepek gambar syok sendiri macam ni. -__-"  gambar ni nak menunjuk yang aku hari ni rajin. sebab tu hari ni pakai tudung bawal. serious dah tak berapa pandai pakai tudung bawal. tak berapa kemas dah. -__-"


inilah akibat kalau asyik sarung tudung express je. disebabkan tudung express merah mak ngah tak ada dalam koleksi, kena lah bergantung pada tudung bawal ni dulu. kena cari tudung ekspress merah mak ngah ni. tak rajin aku nak pakai tudung bawal ni dah.

18 comments:

pinky said...

sweet...suka warna merah....byk baju merah kat umah...=P

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. warna tudung in bibir same2 menyala la merah nye.. hahaha

aizamia3 said...

kebelakangan ni kerap pakai tudung express maka bila nak pakai balik tudung bawal kena amik masa nak bagi 'awning' dia cantik.. kihkihkih..

Yana Libra said...

kalau dah terbiasa pakai tudung ekspress mmg susah nak pakai semual tudung bawal ni..hehe~


p/s:lawa baju..huhu~

Saya Disini said...

comei

:: Mrs.Eady :: said...

ye mak ngahhhh merah uuuuu :)

Noor said...

hari ni pun dah terpakai tudung bawal..rasa lmbat plak nak bsiap pg2 ni.hehe

Nurul Husna Mohd Hassan said...

suka tengok kaler merah+putih :)

IntaNBerliaN said...

tp cantik je anis guna tudung bawal ni :-)

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik2..skg trend pakai bawal semula.

PinkUmmi said...

betul tuh..PU pun mcm tuh gak..selalu sgt pakai shawl,pash dgn tudng sarung...bile skali pakai tudung bawal rasa janggal...mulalah nak mrh bagai sbb tudung sengget tak ikut bentuk muka..hahaha

norhidana said...

sesekali gune kalear merah apa salhnyer... baru la semangat hehehe

Miss N @ Nadia said...

cantik jer nampak, suwetttt..

jaakechik said...

jaa sendiri pon da lama x pakai bawal. asyik pkai tdung ekpress ngn shawl je. tp alih2 smlm tgerak hati nk pakai..hehe

drzira said...

saye pn tk ske tdung bwl..haha

miss kk said...

jom join!

http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

Hadiah :
* Sebuah MP3 Player
* Sebuah Phone Samsung
* Sebuah Kamera Lomo
* Button Badge K-pop
* Inner Neck
* 30 Bloglist Selama Sebulan
* 10 Banner

Ardini Humaira said...

lama betul dni tak pekena tudung kaler merah.. last dni pakai tudung kaler merah 2 tahun lepas kut. ngaaaa.. rindu lak :D

♥ wawawawa ♥ said...

alaa tudung bawal laa best hehe

..klik klik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...